2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم   دیدن این  فیلم جرم است

خلاصه داستان و بازیگران فیلم  دیدن این فیلم جرم است

خلاصه داستان و بازیگران دیدن این فیلم جرم است را اینجا ببینید

جامعه پویا - فیلم دیدن این فیلم جرم است یک فیلم با تم سیاسی است که در زمان اکران سینمایی شهروندان زیادی را به سینما کشاند . 
به گزارش روابط عمومی پروژه، اکران آنلاین فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است از امروز در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلمگردی آغاز می‌شود.
فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که در اکران سینمایی خود در دوران کرونا توانست با جذب بیش از ۸۶ هزار مخاطب به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برسد از امروز دوشنبه ساعت ۲۰ در پلتفرم های فیلیمو نماوا و فیلم گردی در دسترس خواهد بود.

 


«دیدن این فیلم جرم است» جزو فیلم‌های پرفروش اکران سینمایی در دوران کرونا بود و همزمان با آغاز اکران آنلاین، پوستر جدید فیلم با طراحی محمد مهرجو نیز رونمایی شد.
فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

 

دیدن این فیلم جرم است

خلاصه داستان فیلم دیدن این فیلم جرم است 


امیر که یک فرمانده پایگاه بسیج در تهران است، بعد از اینکه همسرش هانیه مورد تعرض یک گردن کلفت و تبعه انگلیسی قرار می‌گیرد و بچه در شکم مادر می‌میرد، علیرغم میل نیروهای امنیتی، تبعه انگلیسی را در یک اتاق پایگاه بازداشت می‌کند. 

 

 

بازیگران دیدن این فیلم جرم است 


مهدی زمین پرداز
امیر آقایی
حسین پاکدل
لیندا کیانی
حمیدرضا پگاه
محمود پاک نیت
احسان امانی
حسن زارعی
حمید ابراهیمی
محمدرضا مالکی
مرتضی زارع
مهدی فلاحتگر
احسان شیخی
علی آباقری
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.